Brain Twin Support
Problemer med appen?
Kontakt support@nordicbraintech.no for assistanse.
Vi hjelper deg så fort vi kan.


Idé til nytt innhold i appen?
Kontakt developer@nordicbraintech.no med dine forslag.
Vi ønsker å lytte til dine ønsker og behov.
FAQ
Ofte stilte spørsmål
Hvordan laster jeg ned Brain Twin?
Brain Twin lasted ned via AppStore på iPhone og GooglePlay for Android-mobiltelefoner. Link til nedlasting finnes her:
Hvordan lage ny bruker?
Åpne Brain Twin > Trykk "Kom i gang". Du blir nå ført til en sikker side for å lage bruker. Trykk "Sign up" > Registrer e-post som brukernavn > Lag passord > Trykk "Registrer". Nå er du klar for å logge inn og benytte Brain Twin!
Hvordan logge inn?
Åpne Brain Twin > Trykk "Kom i gang". Du blir nå ført til en sikker side for innlogging. Skriv inn ditt brukernavn og passord > Trykk "Sign in". Du blir nå logget inn i appen.
Hvordan legge til varsel for en pågående hodepine?
Gå til "Instillinger" (tannhjul på forsiden) > Varsler > Skru på "Pågående hodepine" ved å trykke på knappen til høyre for teksten. Bestem klokkeslett for varselet.
Hvordan legge til varsel for inntak av daglig forebyggende medisin?
Gå til "Instillinger" (tannhjul på forsiden) > Varsler > Skru på "Varsel forebyggende tiltak"
Hvordan slette bruker og registrert data?
Dersom du ønsker å slette din bruker og informasjonen som er lagret om dag: send mail til support@nordicbraintech.no og dette blir tatt hånd om i løpet av et par dager.
Hvordan rapporterer jeg feil jeg opplever i appen?
Du kan rapportere feil via "Gi tilbakemeldinger" i appen. Gå til "Instillinger" (tannhjul på forsiden) > Trykk "Gi tilbakemelding" > Skriv inn din tilbakemelding > Trykk "Send". Teamet i Brain Twin vil se på tilbakemeldingen og prøve å løse saken.
Hvilke nye funksjoner kommer i Brain Twin?
Vi jobber kontinuerlig med utvikling av Brain Twin for å sikre en god brukeropplevelse og god sikkerhet. Nye funksjoner vi jobber med er blant annet registrering av symptomer (inkludert menstruasjon), aura, triggere og en utvidet rapport og analyse.
Hvorfor skjer ingenting når jeg trykker "Kom i gang"?
Dersom du bruker Opera, Mozilla Firefox eller Tor som standard nettleser, støttes disse dessverre ikke per i dag. De fleste andre nettlesere støttes, så ved å endre standard nettleser vil innlogging fungere som normal.
Made on
Tilda